0732 931 963

Returnare



Returul produselor se face in maximum 14 zile de la achizitionare. Clientul poate alege orice firma de curierat doreste pentru retur.

In cazul unui schimb/retur, taxele de transport revin in responsabilitatea clientului*.

(*) Exceptie fac situatiile speciale, cum ar fi defecte de fabricatie. 

Ordonanța de Urgență a Guvernului numărul 34/2014 privind legea returnării produselor prevede câteva excepții, ca urmare a faptului că unele produse sunt perisabile sau sensibile din punct de vedere al iginei. Astfel, iată tipurile de produse pe care nu le poți returna, chiar dacă le-ai cumpărat de la un magazin online:

  • produse sigilate din motive de igienă (lenjerie intimă etc);
  • produse personalizate (căni sau tricouri personalizate etc);

Restituierea contravalorii produsului se poate face fara invocarea unui motiv, atata timp cat produsul este in aceleasi conditii in care a fost primit (este obligatorie prezenta etichetelor si a ambalajului original). Coletul trebuie exediat catre societatea SC, FASHIMO SRL, la adresa : Sos Bucuresti-Urziceni nr 17, spatiul comercial H1M3, Afumati judet Ilfov, in coletul de retur trebuiesc adaugate factura/copia facturii produsului/produselor achizitionate, cat si CNP-ul si contul bancar in care se doreste restutuirea banilor. In lipsa unui cont bancar, banii se vor restutui in regim ramburs prin curier. In oricare dintre cele doua situatii, termenul maxim de restituire a banilor este de 30 de zile. 

Pentru schimbarea produsului/lor se va efectua o noua comanda pe site-ul www.fashimo.ro cu produsul/ele ce se doresc la schimb. La observatii trebuie mentionat ca este pentru schimb comanda . Noi vom trimite coletul iar cand va ajunge la destinatar, curierului responsabil i se vor inmana produsele comandate anterior si se va achita taxa de transport de 20 de lei in cazul in care nu exista alte diferente de pret.




Newsletter

Fii prima care primeste pe email noutatile Fashimo si cele mai hot promotii!